Bezorgen

  • Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

    U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat u deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.

    Ook is het mogelijk om uw pakket te laten bezorgen op een servicepunt van Post NL zodat u uw pakket op een zelfgekozen tijdstip kunt afhalen.

  • Waar bevindt mijn bestelling zich?

    Op het moment dat uw bestelling door ons is afgehandeld ontvangt u per e-mail de trackingcode van uw zending. Door op de link in de mail te klikken ziet u precies waar uw bestelling zich op dat moment bevindt.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Niet thuis tijdens de bezorging? PostNL laat geen papieren briefje meer achter.
    Via track & trace weet je altijd waar jouw pakket is.
    Hou dus je e-mail in de gaten

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »