Bezorgen

  • Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

    U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat u deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.

    Ook is het mogelijk om uw pakket te laten bezorgen op een servicepunt van Post NL of een DPD parcelshop zodat u uw pakket op een zelfkozen tijdstip kunt afhalen.

  • Waar bevindt mijn bestelling zich?

    Op het moment dat uw bestelling door ons is afgehandeld ontvangt u per e-mail de trackingcode van uw zending. Door op de link in de mai te klikken ziet u precies waar uw bestelling zich op dat moment bevindt.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Uw bestelling wordt met onze verzendpartners bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als u niet thuis bent zal de vervoerder het bij de buren aanbieden en in uw brievenbus een kaartje achterlaten met daarop de gegevens waar u uw bestelling kunt afhalen. Als afgeven bij de buren niet lukt of niet gewenst is, wordt uw bestelling op een later tijdstip een tweede keer aangeboden.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    .