Bestellen

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling bij modaitalia.nl is aangekomen?

    Nadat u online heeft besteld en betaald, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via klantenservice@modaitalia.nl.
    .

  • Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

    -Selecteer het product van uw keuze door te klikken;

    -Selecteer de juiste maat door deze maat te klikken, het blokje met de maat wordt vervolgens groen.

    -Als u de juiste maat geselecteerd heeft, klikt u op “In Winkelwagen”.

    -U kunt rustig verder shoppen en meer artikelen aan uw winkelwagen toevoegen.

    -Als u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op “Winkelwagen”.

    -Bestelt u voor de eerste keer in de webshop van Modaitalia.nl, vult u de gevraagde gegevens in om uw account te registreren, als u al eens eerder heeft besteld kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.

    -Na het registreren van een nieuwe account zult u uw account eerst moeten activeren voordat u uw bestelling kunt afronden, dit doet u door op de link te klikken in de activeringsmail die u ontvangen heeft na de registratie van uw account.

    -U kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren, bijvoorbeeld als het een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt.

    -Als u een kortingscode heeft kunt u deze nu invullen onder “Kortingscode”.

    -Controleer uw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan naar de betaalpagina.

    -Kies vervolgens in het drop-down menu de manier waarop u wilt betalen.

    -U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.

    -U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail.

    -Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja, u kunt uw bestelling annuleren door telefonisch contact met ons op te nemen tijdens kantoor uren via telefoonnummer 0546-898228.
    Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen:

    Moda Italia
    Smirnoffweg 4
    7602 RC Almelo

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Ja, u kunt uw bestelling wijzigen door telefonisch contact met ons op te nemen tijdens kantoor uren via telefoonnummer 0546-898228.
    Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het  helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen.

  • Wat doe ik als ik meer informatie nodig heb over een product?

    We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie over onze producten te publiceren, om u te helpen de artikelen te kiezen die het best bij u passen. De productpagina voor ieder artikel bevat maatinformatie, een korte beschrijving en foto’s. U kunt op de foto van het product klikken om deze te vergroten  om de details te kunnen bekijken. Mocht u toch meer informatie nodig hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wilt u bij uw vraag het artikelnummer van het product vermelden, dan zullen wij uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Heeft u nog vragen?
    Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@modaitalia.nl.
    Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0546 - 898 228
    Ma - Vrij 10 - 17 uur